Het bedrijf

Kwaliteit, snelheid en diversiteit

Over ons

MDG Techniek Holland staat voor teamwork en jarenlange ervaring op het gebied van productie, co-engineering en service. MDG Techniek Holland beschikt over een uitstekend machinepark, waar een divers scala aan mechanische en fijnmechanische producten gerealiseerd worden in zowel single- als serieproductie.
Onze productcategorieën bevatten onder andere Railway, Petrochemie, Offshore & Chipindustrie. Er worden producten geproduceerd uit bijna alle soorten ferro-, non-ferrometalen en kunststoffen.

De Missie

Er wordt veel tijd en aandacht besteed aan het verlenen van service en ondersteunen van onze klanten. Ons doel is om effectieve samenwerkingen te creëren waarin we doelgericht, professioneel en servicegericht problemen kunnen oplossen. Zo geeft MDG Techniek Holland technisch advies omtrent de ontwerpen van onze klanten. Al onze medewerkers zijn erg waardevol en zij dragen zorg voor het succes van de onderneming. Er wordt veel tijd en aandacht gestoken in het bieden van kansen en mogelijkheden om zich te blijven ontwikkelen.

De Historie van Machinefabriek de Graaf

MDG Techniek Holland is in 2003 opgericht door dhr. Gobinda en was gevestigd op de IJsseldijk in Capelle aan den IJssel. Sinds de overname van Machinefabriek P.M. Groot in 2008 is capaciteit uitgebreid.

In 2019 is het bedrijf overgenomen door David de Graaf, die al 8 jaar als technisch commercieel manager opereerde voor de organisatie.

Neem contact op!